Vi forbedrer og forenkler supportoplevelsen

24. marts 2023

Vi forbedrer og forenkler supportoplevelsen

Med en ny funktion i Teamviewer er det slut med at skulle indtaste dit bruger-id og kodeord, når du har brug for hjælp i supporten. Det giver en mere strømlinet supportoplevelse uden at gå på kompromis med sikkerheden.

Nu bliver supportoplevelsen hos Softværket endnu bedre.

Du behøver nemlig ikke længere skrive dit bruger-id og kodeord ind, når du beder om hjælp i Teamviewer.

Fremover kan vi i supporten i stedet bare bede om adgang til din pc, så længe du har åbnet programmet og skrevet dit navn ind. Så snart du har godkendt anmodningen, kan vi komme i gang med at hjælpe dig.

- På den måde forenkler og forbedrer vi supportoplevelsen – helt uden at gå på kompromis med sikkerheden. Faktisk øger vi sikkerheden, fordi det ikke længere er muligt at tilgå en pc, uden der sidder en bruger bag skærmen, forklarer teamleder i teknisk support, Frank Juul Petersen.

Med den nye funktion bliver det ikke længere muligt at forbinde via Teamviewer i Forsyning|FOF. Det er et nødvendigt onde for at kunne give dig en bedre supportoplevelse.

Du kan tilgå den nye version af Teamviewer allerede nu. Og som altid finder du den nyeste udgave af Teamviewer på Softværkets hjemmeside under punktet ”Support”.

Har du spørgsmål til det nye tiltag, er du mere end velkommen til at kontakte teknisk support på: teknik@softvaerket.dk

//