Økonomikonsulent søges
Økonomikonsulent
Vil du hjælpe varme- og vandforsyninger i hele landet med administration og kundeservice? Så kan du blive del af en spændende IT-virksomhed i rivende udvikling.
Lige nu søger Softværket nemlig en ny kollega med stærk økonomisk baggrund til vores Konsulent- og supportafdeling. Administration af varme- og vandværker med tæt kundekontakt samt mindre konsulentopgaver bliver dine kerneopgaver – og kan du se dig selv i dem, kommer du til at passe perfekt ind i vores dynamiske værksadministration.
Hos os er det medarbejderne, der gør forskellen. Derfor er det vigtigt for os, at du trives og får gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. Når du starter hos os, oplever du hurtigt vores uformelle kultur med masser af arbejdsglæde.
Vi samarbejder tæt om at skabe gode resultater for vores kunder, og vi værner om det positive arbejdsmiljø, kollegialt samarbejde og en god balance mellem arbejds- og privatliv. Vi har et unikt samarbejde med vores kunder, som vi også er ejet af, og er sat i verden for at pleje deres IT-interesser og services
Dine arbejdsopgaver
Som økonomikonsulent bliver du en fast del af vores værksadministration med 9 kollegaer, som assisterer med bogholderi, forbrugsafregning og regnskab for varme- og vandforsyninger.
Du vil desuden kunne få mindre konsulentopgaver, og der vil være mulighed for undervisningsopgaver på sigt – både hos os selv og ude hos kunderne. Vi sørger for at klæde dig godt på i vores programmer, så du er klar til og tryg ved at hjælpe vores kunder med at få mest muligt ud af løsningerne.
Udover dig består vores Konsulentteam af 21 kompetente medarbejdere. Afdelingen varetager support til forsyningernes finans- og afregningssystemer, konsulentopgaver, undervisning og administrationsservice til vores brugere.
Hvem er du?
Du er initiativrig og selvstændig – og sætter en ære i at finde den helt rette løsning til vores kunder. Samtidig er du god til at arbejde struktureret i en hverdag, der hurtigt kan forandre sig. Vi forestiller os desuden, at du har erfaring fra en lignende stilling. Følgende kvalifikationer er en klar fordel:
- En regnskabsmæssig uddannelse
- Stor erfaring med bogføring og regnskab
- Kendskab til IT på superbrugerniveau
- Gerne kendskab til Business Central
Dit nye job
Du bliver en del af en spændende organisation, hvor dine kollegaer, ligesom dig, brænder for at forbedre og udvikle forsyningsbranchen ved at tilbyde markedets bedste og mest innovative ITløsninger og services.
Stillingen er på 37 timer om ugen på vores kontor i Kolding. Du har mulighed for hjemmearbejde efter aftale – og som medarbejder i Softværket får du gode personaleforhold som pensionsordning, en sundhedsforsikring, en god kantineordning og en velfærdsordning med tilbud om massage og akupunktur.
Interesseret?
Send din ansøgning og CV til HR-chef, Majbritt Lorenzen, hr@softvaerket.dk, senest den 6. januar 2025 mærket ”Økonomikonsulent”. Ansøgningen kan fremsendes sikkert via vores hjemmeside. Emnefeltet skal da være udfyldt med hr@softvaerket.dk.
Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning til os hurtigst muligt. Nærmere oplysninger på tlf. 7632 1250, Konsulent- og supportchef Peter A. Carstensen.