Alle kunder får nu en personlig kontakt hos Softværket

14. juni 2022

Alle kunder får nu en personlig kontakt hos Softværket

Som kunde hos Softværket vil du snart få tildelt en personlig kontakt, som vil stå til rådighed for at følge dine sager og spørgsmål til dørs. Den personlige kontakt erstatter ikke servicebesøg, men vil i stedet med tiden have et indgående kendskab til netop din forsyning, og kan dermed hjælpe med at udnytte Softværkets løsninger i et mere langsigtet perspektiv.

 

Det er vigtigt for os, at du som kunde ved præcis, hvem du skal gå til, hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål til dine løsninger.

Derfor får alle kunder nu en personligt tilknyttet kontakt. På den måde undgår du, at din sag lander mellem to stole. I stedet følger din personlige kontakt sagen til dørs og sætter dig i forbindelse med lige præcis den person i Softværket, som bedst kan håndtere netop din sag.

 

”Det, du som kunde får ud af den nye service er, at du altid har en person i Softværket, som har 100 procent interesse i dig. Din personlige kontakt vil med tiden få et indgående kendskab til netop din forsyning, og bliver derfor også en sparringspartner, som kan vejlede dig i, hvordan du kan drive udviklingen i forsyningen fremad ved hjælp af Softværkets løsninger”, fortæller salgschef Peter Pontoppidan Holst.

 

Han er en af de tre mulige personlige kontakter, din forsyning får tildelt. De andre to er Kenneth Torrild Jakobsen og Lars Frederiksen, som også arbejder i Softværkets salgsafdeling. Alle tre glæder sig til at komme tættere ind på kunderne, hjælpe dem mere aktivt og være et samlet kontaktpunkt ind i Softværket.

 

”Vi går op i at have en bred kontaktflade ude hos forsyningerne, så det er ikke kun chefen i forsyningen, som skal være i tæt kontakt med os. Vi vil også gerne lære de enkelte medarbejdere bedre at kende. Vi ved, at der er rygende travlt ude i branchen, og at vores kunder derfor ikke nødvendigvis har tid til at se længere ud i fremtiden og tænke strategisk over, om man egentlig løser tingene på den mest optimale måde, forklarer Peter Pontoppidan Holst og fortsætter:

”Med den nye service håber vi derfor, at vi kan hjælpe dig som kunde med at få et mere overordnet og fremadskuende perspektiv på din forsyning. Måske kan vi endda hjælpes ad med at lave en plan for, hvordan vores løsninger kan hjælpe din forsyning i jeres strategiske arbejde.”

 

Erstatter ikke de gratis servicebesøg

Er du en af de forsyninger, som nyder godt af de gratis servicebesøg fra Carsten Lindorff, er der ingen grund til bekymring. Den nye service kommer nemlig på ingen måde til at rokke ved servicebesøgene.

I stedet vil den fungere som et supplement, da det stadig er vigtigt for os, at du som kunde har mulighed for at få en gennemgang af netop jeres processer og et blik på, hvordan I kan få mere ud af vores it-løsninger i hverdagen.

 

Du vil snart modtage et brev fra din forsynings personlige kontakt, som vil introducere sig selv og fortælle, hvordan du kan kontakte ham. Du vil også kunne aftale et personligt møde, så I kan få en indledende snak om, hvordan I sammen kan skabe en bedre oplevelse for dig som kunde hos Softværket.

//